Taunus Projekti

09 syyskuuta, 2005

Motonetistä nyt se kytkytin kyytiin, samalla öljynsuodatin ja laatikko- ja moottoriöljyjä. Huuhdotaan moottori ensin halvalla 10W-40:llä, sitten vasta kalliimmat öljyt sisään.

Laatikon irrotus tavoitteena laittaa kytkytinhärpäkkeet paikalleen. Pakoputkia ensin paremmin paikalleen, jotta tukevat koneen, ettei se räsäytä kallistuksillaan syylaria rikki. Kunhan ensin löytää ne kartiotiivisteet, jonnekin minä ne laitoin...

Laatikko pois ja silmälaakeria kehiin. Ompas aika löysä, kuuluukohan sen olla... Ei hemmetti, syvälle se menee tiiviiks, mutta ottaa kiinni vaan muutaman millin matkalta. Hieman ulompana jämpti koko on 21mm, ja siihen sopiva silmälaakeri löytyy suoraan Motonetin hyllystä! Hitto, piti taas mennä se laakeri tilaamaan kuulopuheiden perusteella... Noh, sellanen täytyy huomenna hakea, nyt liike on jo kiinni.

Vauhtipyörä sentään paikalleen. Sen kiinnityspultit on sen verran pitkät automaattiversiossa, että joutuu laittamaan väliin pari aluslevyä jokaiseen. Lisää liikkuvaa painoa, aijai... No mutta ainakaan pultit ei pohjaa. Sitten vielä asentelemaan etukallistuksenvakaajaa.